Müşteri Memnuniyetini Sağlamak Üzere Nasıl Uygulamalarınız Var?
Türkiye’de her 10 hanenin 8’inde Sütaş ürünü tüketiliyor. Bu sorumlulukla; en kaliteli sütlerden, yüksek hijyenik standartta, en ileri üretim teknolojisini kullanarak doğal ve lezzetli süt ürünleri üretmeyi, tüketici ve müşterilerimize kaliteli ve güvenilir gıda sunmayı hedefliyoruz.
Ürünlerimizin doğallığını ve lezzetini korurken güvenilirliğini de güvence altına almak için ineklerimizin beslendiği yemlerden, sofralara kadar uzanan tüm süreci “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modelimizle izliyor, değerlendiriyor ve ilave sertifikasyonlarla mevzuatın ötesine geçen uygulamalarımızla kontrol ediyoruz.
Entegre tesislerimizde yönettiğimiz tüm bu sürecin yanı sıra malzeme ve hizmet tedarikçilerimizin de gıda güvenilirliği ve sürdürülebilirlik kriterleri kapsamında faaliyet göstermelerini bekliyor, onları ilgili belgeleri almaları için teşvik ediyoruz.
Tüketicilerin sağlıklı tercihler yapmalarına yardımcı olmak için üzerimize düşeni yaparız. Mevzuatta belirlenen, sağlıklı beslenme ve gıda güvenliği açısından önem arz eden gıdanın niteliğine ve üretimine ilişkin bilgileri, etiketlerimizde tüketicilerimiz ile paylaşırız.
Ambalajlarımızın üzerinde sadece mevzuatın öngördüğü zorunlu etiket bilgilerini değil, aynı zamanda besin öğelerini de beyan ederek tüketicilerimizin ve müşterilerimizin ürün hakkında daha fazla ve daha açık bilgilendirilmesini sağlarız.
Sütaş’ta, diğer markalardan farklı olarak ambalaj üzerinde üretim tarihi bilgisine de yer veriyoruz. Böylece müşterilerimizin raf ömrü kısa ürünlerin tazeliği ve dayanıklılığı konusunda daha fazla bilgi sahibi olmasını sağlıyoruz.
En önemli denetçilerimiz, günde 6,8 milyon ürünümüzün buluştuğu tüketicilerimizdir. Tüketici ve müşteri geri bildirimlerinin yönetiminden Sütaş Danışma Hattı sorumludur. Danışma Hattı, aldığı tüm geri bildirimleri “paydaş memnuniyeti” yaratacak şekilde etkin olarak ve en geç 24 saat içinde değerlendirir, cevaplar ve geri bildirimlerden kaynaklanan iyileştirmeleri yönetir; gerçekleştirilen sistematik faaliyetlerin dokümantasyonunu sağlar.
Geri bildirimleri e-posta, 444 4 SÜT (788) hattı, santral telefonları, Sütaş web sitesi (Web sitemizde bulunan öneriler/uyarılar bölümü), faks, posta ve/veya internet siteleri ve sosyal medya hesapları (www.sikayetvar.com, facebook, twitter, instagram vb.) yoluyla alıyoruz.
Tüketicilerimizin sağlığı ve mutluluğu için yürüttüğümüz çalışmalara yönelik daha detaylı bilgi sahibi olmak için https://www.sutas.com.tr/bireylerin-sagligi-ve-mutlulugu ve https://www.sutas.com.tr/sutas-gida-guvenilirligi sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.
Genel ile ilgili diğer konular